Piesakies tūlīt !
BAKALAURA STUDIJAS
Bachelor of Business Administration, galvenie programmas mērķi: • izprast galvenos vadības principus visās uzņēmējdarbības jomās; • izprast globālās uzņēmējdarbības vides sarežģītību, tostarp ekonomiskos, politiskos, sociālos, kultūras, likumdošanas un ētikas jautājumus; • attīstīt vadības prasmes, piemēram, problēmu analīzi, komunikāciju, informāciju tehnoloģiju izmantošanu, lēmumu pieņemšanu un vadību; • praktisko prasmju un zināšanu pielietošana reālās situācijās, izmantojot gadījumu izpēti, biznesa simulācijas un praksi; • uzņēmējdarbības stratēģisko jautājumu un politikas plānošana un attīstīšana.
Karjeras iespējas: • Uzņēmējdarbība • Ģimenes bizness • Valsts uzņēmumi un starptautiskas kompānijas • Finanšu iestādes • Karjera mārketinga, tirgus izpētes un mārketinga komunikācijas uzņēmumos • Starptautiskā tirdzniecība • Vadības konsultāciju firmas
Mācības ilgst 4 gadus (mācības var uzsākt septembrī, oktobrī, novembrī vai janvārī).
Pirmajos divos gadus, studenti apgūst biznesa pamatprasmes Communication skills: informācijas meklēšana, apstrādāšana un rakstīto materiālu veidošana, komunikācija grupā, internacionāla komunikācija, prezentācijas māksla u.c. Liberal Arts: šis mācību kurss (pirmajā un otrajā studiju gadā. Katrā gadā ir iespējams izvēlēties citu jomu) dos plašāku ieskatu dažādās tēmās, kas ļaus katram studentam labāk pārzināt nozari, kurā ir vēlme veidot savu biznesu. Zināšanas ir nepieciešams arī tādēļ, lai atvērtu durvis uz dažādām organizācijām, konkrētās jomās, kur ir svarīgi pārzināt jomas specifiku. Izvēlēties var starp: vēsture un sabiedrība, māksla un humanitārās zinātnes, ētika un fiolozofija, vai zinātne un tehnoloģijas. Global Knowledge: šī kursa laikā studenti tiek iepazīstināti ar globalizāciju un iedzīvotājiem šajā laikmetā. Studenti var izvēlēties iepazīt kādu konkrētu reģionu vai gūt globālu izpratni par biznesa aktivitātēm dažādās vietās. Iespējamie kursi ir, piemēram: biznesa izveide Tuvajos Austrumos, Politika un ekonomika Eiropas Savienībā, Ekonomiskā attīstība utt.
Papildus šiem kursiem, studenti pamazām pievieno aizvien vairāk biznesa priekšmetus savam studiju plānam. Ir iespējams izvēlēties koncentrēties uz dažādām jomām: mārketingu, finansēm/grāmatvedību, menedžmentu vai uzņēmējdarbību. Atkarībā no izvēlētās jomas, studentam būs jāapgūst tieši šai jomai svarīgākās prasmes.
Sākot ar otro mācību gadu, studentiem jāpiedalās praksēs. Tāpat, sākot ar 2. mācību gada maiju (līdz augusta vidum), studenti var pavadīt 6 nedēļas kādā citā universitātes filiālē - Sanfrancisko, Dubaijā vai Šanhajā, iegūstot papildus izglītību un pieredzi.
MAĢISTRA STUDIJAS
Master of Finance (1 gada programma) Obligātie mācību priekšmeti: International Accounting, Financial Management, Managerial Economics, Financial Reporting, Corporate Finance, Comparative Financial Systems, Modeling & Analytics, Internal Consulting & Control.
Izvēles priekšmeti: Advanced Accounting, Financial Derivatives and Risk Management, Mergers and Acquisitions, Large Investments & International Project Finance, Technology in Finance.
Visiem studentiem, pēdējos 3 mēnešos (jūnijs - augusts) ir iespēja doties uz citu universitātes filiāli, lai iegūtu papildus pieredzi.
Master of International Business (1 gada programma) Apgūstamie priekšmeti: Business Mathematics, Global Economics & Management, Corporate Responsibility, International Accounting & Marketing, IT Management, Financial Management, Global Strategy
Papildus iespējams apgūt dažādus izvēles kursus: Digital Marketing & Social Media, Entrepreneurship, International Negotiations , Change Management, New Product Development, Corporate Finance , Supply Chain & Logistics
Studentiem ir iespēja mācību laikā doties uz citām skolas filiālēm, lai iegūtu vēl plašāku ieskatu globālajā biznesa pasaulē.
Master of International Marketing (1 gada programma) Priekšmeti, kuri tiek apgūti mācību laikā: Understanding the Customer, New Product Development, Digital Marketing & Social Media, Advertising, Sales, Marketing Analytics, Pricing Strategy, PR & Corporate Communications.
Izvēles priekšmeti: Solutions Marketing, Strategic Brand Management, Business-to-Business Marketing, Foreign Market Entry Strategy, Digitizing Your Business, Digital Marketing Optimization, User Experience Design, Business Creativity from Digital Leadership. Papildus var izvēlēties arī apgūt kursu: projektu vadības specifika. Zināšanas, kuras iegūsiet šajā kursā dos iespēju strādāt ar lieliem projektiem, saprast kā tie tiek veidoti, kā tiek piesaistīts finansējums un kā vislabāk vadīt konkrētu projektu, ņemot vērā biznesa nozares specifiku.
Studentiem ir iespēja arī pēdējos mēnešos (no maija līdz augustam) doties uz citām augstskolas filiālēm, lai paplašinātu savas zināšanas.
Executive MBA (2 gadu programma) Uzsākot studijas ir jābūt vismaz 24 gadus vecam, jābūt labiem IELTS rezultātiem (7.0), labiem GMAT vai GRE rezultātiem, kā arī lieliskam CV, kas norāda uz pieredzi biznesa jomā.
Pirmajā gadā - no septembra līdz decembrim, studentiem tiek dotas zināšanas tādos priekšmetos kā: Quantitative Analysis, Global Management, International Accounting. No janvāra līdz aprīlim: International Marketing, Financial Management, Corporate Responsibility. No maija līdz augustam, studenti izvēlas sev interesējošus papildus priekšmetus: Entrepreneurship, Investment Banking, New Product Development, Technology Management, Change Management.
Otrajā gadā - no septembra līdz decembrim, studenti apgūst: Business Simulation, Managerial Economics, Global Operations, IT Management. No janvāra līdz aprīlim: Global Strategy, Corporate Finance, Consulting Methods for Action Projects. No maija līdz augustam ir izvēles priekšmeti: Capital Markets, Global Strategic Valuation, Cooperative Strategy, Management Consulting, Digital Marketing. Otrā gada pēdējos mēnešos, studenti piedalās tā sauktajā Action project.
Action Project Šie ir projekti, kurus izstrādājuši starptautiski uzņēmumi. Ar mentoru palīdzību, studentu grupas, katra strādā pie konkrētā uzņēmuma projekta, veidojot tā attīstības stratēģiju. 3 mēnešu laikā, konsultējoties ar uzņēmuma menedžeriem, tiks izstrādātas jaunas idejas, kuras tiks prezentētas uzņēmuma vadītājiem.
Šī programma ir izstrādāta domājot par jauno biznesmeņu spējām būt inovatīviem un attīstīt viņu spējas darboties šajā jomā kreatīvi. Šī programma ir lielisks veids kā sevi parādīt kā kompetentu un prasmīgu jauno speciālistu, uzņēmumu vadītāju acīs un iegūt nenovērtējamus kontaktus.
One-Year MBA (1 gada programma) Apgūstamie priekšmeti: stratēģija un menedžments, finanses, vadības prasmes (adaptīvā domāšana, komunikācija, attiecību būvēšana, darbs grupās, darbu veikšana pēc iepriekš izstrādāta plāna), ētisku lēmumu pieņemšana, mārketings, investēšana, līderība, korporatīvās finanses.
Papildus studenti var izvēlēties dažādus izvēles priekšmetus: Behavioral Finance, Change Management, Company Financial Analysis, Digital Business, Digital Marketing and Social Media, Disruptive Business Models, Entrepreneurship, Entrepreneurial Finance, Financial Modeling, Structuring, and Valuation, Global Economics, Global Strategic Valuation, High Performance Innovation, Human Resources Management, International Negotiations, Mergers and Acquisitions, Marketing Research, New Product Development, Project Management, Scenario Planning for Strategic Decisions, Social Innovation, Solutions Marketing, Start-ups and Growth, Strategic Brand Management, Supply Chain and Logistics, Technology Strategy, User Experience Design
Papildus, 6 kredītpunktu apmērā, ir iespējams apgūt arī Projektu menedžmenta specializāciju.
Studentiem ir iespēja mācību laikā doties uz citām skolas filiālēm, lai iegūtu vēl plašāku ieskatu globālajā biznesa pasaulē.
Lai uzzinātu vairāk par programmām un par iestāšanās procesu sazinieties ar mums, rakstot uz: info@izglitiba-arzemes.lv vai pa tālr.: 67844445; 29238012 |